i kind of hate häjpokändry...

Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade jullov!
Jag har även handlat klart alla julklappar, till emelie, linn och ida. De kommer inte bli besviken kan jag lova. Från början när vi var på stan hade jag världeens idétorka men när dagen väl hade tagit slut så är jag ändå rätt nöjd med vad jag åstakom i presentväg och som sagt, jag tror inte att de kommer bli besvikna :) om det skulle visa sig motsatsen tar jag dom själv :)

Just nu ligger jag, hypokondriiska emma trönnhagen i sängen och tycker synd om mig själv. Jag hatar att känna känslan av att nånting är fel i kroppen. (vilket händer ganska ofta i min värld) men från och med julafton så ska jag verkligen anstränga mig för att inte få den känslan.. Jag borde ju kunde ändra mitt tankesätt eftersom att det är det som ställer till det och jag lever ju fortfarande så något jätte större fel i kroppen (och knoppen) kan det ju inte vara ;)


Nu måste jag dra mig neråt, varje morgon får jag höra; "EMMAAAA! VAKNA NU!" ååååh, jag hatar det! bara för att jag är lite allmänt seg på morgonen så där för det är verkligen inte mycket seg jag är, om man frågar mig. Tror dock att mina övriga familjemedlemmar har en annan åsikt. ;)


För tillfället är det bara 2 dagar kvar till julafton. underbart!

Puss & Kram
emms

Tobbe Blom på sommarkrysset i somras. gissa vem som är mästerfotograf... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0