Jag är en erfaren människa, haha

Har precis varit hos sjukgymnasten. Helt sjukt, otroligt skönt att bröskorgs-ondan äntligen håller på att släppa. Eva (min sjukgmn.) knäckte och masserade ryggen, samt kände om kotorna satt jämnt.. Men det var som sagt otroligt skönt :) Känner mig som en helt ny människa (vilket jag kan behöva)... 

Härnäst väntar en tripp till skolan, det är ju trots allt Lucia idag. Jag tycker ju att det är otroligt överskattat i och för sig fast det kan ju verkligen vara jätte mysigt och trevligt att se en tjej med ljus på en krona i håret som riskerar att ta eld vilken sekund som helst. Och ja, då får ju branmännen nånting att göra i alla fall :)

Tro det eller ej, men jag har faktiskt erfarenhet av det där. Jag var "den där tjejen" med ljus i hår i typ 4:an eller nåt. Haha! Det var bara det att när jag och mitt lilla tåg hade lussat klart så kände jag hur det började bränna lite smått i hårbotten. Ja, det var som ni tror. Ena ljuset hade då runnit stearin och sen hade det på något sätt lyckats ta eld (?) dock inte så speciellt mycket, men det kändes kan jag ju säga till er som vill testa någon gång eller så :) Så jag talar alltså av "erfarenhet" när jag säger att det ska bli kul att se en tjej med ljus i håret ta eld :P


Nu är det ju äntligen första dagen på helgen också. Vilket innebär IDOL-final! 
Jag kommer i alla fall sitta bänkad i kväll, kommer bli grymt! 

Nä, nu måste jag få upp papsen ur sängen eftersom att han har äran att vara min privatchaffuör idag..
Hej så länge.

Puss
emms 

Sp09c! loveee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0