OSLO ;>

Underbara Emelie och Linn i underbara Oslo :>

Tjenispenis!

Nu har jag anlänt till oslo (: Har precis träffat emelie & linn, otroligt trevligt alltså och MYCKET efterlängat (:
Jag måste bara konstatera för dom som har missat det - om det nu är möjligt att missa - att Norge verkligen är jordens ghetto.. USCH! och jag som tycker att trafikanterna i sverige kan vara EN ANING slapptaska men det är ju absolut inget om man jämför med bilisterna i norge som bara åker HUR SOM HELST och åker ut NÄR SOM HELST! I alla fall när vi kommer in i oslo så kommer vi inte så långt fören vi blir stoppade av nån satans vägbom som vi inte kommer förbi för att våran bil - som är typ tio meter hög - är FÖR LITEN för nån jävla censor som sitter uppe på arsle på fan eller nåt sånt och bara bussar kommer förbi.. då blev jag less iaf! ;s

aja, nu ska vi ner på stan och shoppa för det är tydligen sjuk rea här nu, vilket uppskattas ;D

/ e.t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0