på resande fot..

Hejsvejs! 

Jag är precis hemkommen från norge och jag saknar mina systrar redan, dock är det bara TVÅ VECKOR kvar tills dom kommer hem, det känns skönt. (: <3 Det blev i alla fall en del shopping i oslo på karl - johan, bilder på plaggen kommer senare..
Att jag är på resande fot finns det ju inget som helst tvivel om, hemkommen från norge igår, har nyss packat färdigt till resan mot ö-vik och sollefteå, sen bär det av till åre.. trots att det känns som om jag BOR i min väska, så är det sjukt roligt att få göra det man gillar (: 
I Ö-vik är det slalom, fredag-lördag då ska jag dock bara vara stöd åt syster och njuta av hennes åkning, hih (: I sollefteå däremot så ska även JAG tävla, storslalom. vilket känns otroligt roligt, trots min sjuka nervositet innan start.. 

Vi hörs när vi hörs ;[] 

/ e.t





   


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hej gullet :)

Vad duktig du var i Sollefteå! Jag hörde att du hade knäckt flera namn! Jag är mycket stolt :)



Även här på bloggen sköter du dig ju kanon!

Men jag hoppas att uppdatering kommer snart.. Du kan ju inte var sämre än din storasyster... suck.



Ta hand om dig :)

Puss & kram

2009-03-10 @ 13:58:40
Postat av: emma

Hej sweet (:

Tacktack => det gick faktiskt över förväntan där, jag trodde aldrig att det skulle så bra som det gjorde. Dessutom är jag nere i 87 punkter efter EN tävling, suck on that ;)) närå, skämt å sido. hur har ni det sen vi åkte? :)

& NEJ, ingen risk att jag ska vara lika dåålig som emelie på att uppdatera, finns inte en sportkeps jö ;D



vi hörs hörru, take care sis :] pusspusspusss! <3

2009-03-11 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0