sjuk och eländig..

Väldigt dålig uppdatering på sistonde, jag tar faktiskt på mig det ;)
Det har inte hänt så mycket i mitt liv på sistonde. För tillfället är jag sjuk, har feber och svin ont i halsen. Emelie och Linn är hemkommen från Norge nyligen men vistelsen i ilsbo varade inte speciellt länge, i fredags bar det av till åre och SM där ida tävlade fartgrenarna, resultatet blev lite blandat men enligt mig så var det grymt att hon ens ställde upp, jag skulle ha skitit på mej!

Igår åkte mamma, pappa, Linn, Ida & en viss LOVISA! ;) till idre för vidare SM tävlingar, svänggrenarna.. Jag hoppas på det bästa, lycka till sweetheart!
Jag och Emelie åkte då hem till trååkiga ilsbo, dock så har vi haft och kommer ha det ganska bra hemma själva. Eftersom att jag är sjuk så är det hon som får göra det mesta men det är väl så det ska vara, eller? ;) Närå sis, när du är sjuk ska jag pyssla om dej också, lita på det (:

Nån dag ska vi iaf gå och se män som hatar kvinnor. Det blir andra gången för mig men den är ju lätt värd att se två gånger, grymt bra film alltså (: Sen ska vi väl även gå på stan också om jag nu blir frisk snart.. Jag hatar att känna mig slö pga förkylningen!
Det är som sagt tur att jag har emelie när jag är såhär, annars också såklart <3 & one tree hill, that´s good shit ;>

Klockan är nu 00.44 och jag ska lägga mig snart, har precis kollat när Anna Book blev grillad, haha! ;)
Emelie pratar med Robert, förståeligt eftersom att dom pratar med varann så sällan, bara 4-5 ggr/dag och ännu färre kommer det väl bli när empan (förmodligen) blir wannabe-fjollträsk bo.. Närå, ni är underbara båda två! <3

God natt alla trevliga människor!
/ e.t

´To be happy, it first takes being comfortable being in your own shoes. The rest can work up from there.´




 


Kommentarer
Postat av: Limpan och Lovis

Men schysst av dig att nämna Lollo! Hon är helt knäckt efter att ha läst inlägget.. Jag sitter här och tröstar henne! :P

2009-03-31 @ 17:11:12
Postat av: :svar till Limpan och Lovis

jag ber tusen gånger om ursäkt! ;) du är ju så tyst och liten lolls, så du märks ju nästan inte.. (;

hoppas du godtar ursäkten. btw, så var det BARA lovisa som skrev det där va? ;)

2009-03-31 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0