äntligen gånger två!

Nu har äääntligen bloggen blivit fixad, på riktigt. Tack sara för tipsen och hjälpen! :)
I dag har jag bara varit i skolan. Har knappt några som helst läxor, förhör eller prov nu. Det är ju underbart! Jag har sagt det förr och kommer säga det igen, SP09c, vilket järngäng alltså :D dagarna bara rusar förbi när man går i den klassen :) BIG HEEART för samhällsprogrammet2009c! kan ju faktiskt passa på att slänga in ett tack till mamma och pappa också som tog mig till världen år 1993. utan min "utploppning" -93 hade nog min framtid varit så gott som död nu.. det kanske den är ändå ;) men nu har jag lite studeraglädje i alla fall, allt det tackvare ja, ni vet vilka... ;) 

Nu ska jag slänga i mig nåt att äta, sen bär det av till glysis och fotbollsträning. Det är så otroligt efterlängat och dessutom nu när den första snön äntligen har kommit och man spelar fotboll på en liten skeet-grön-gräs-plätt medans det är alldeles vitt runt omkring en.. helt fantastiskt! :)

take care folks,

puss
emms


Utdelning av blommor till de avgågna tränarna...
Bilden är sen middagen på Mani´s, mycket trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0