Dålig uppdatering...

.. På sistonde. Jag har faktiskt, tro det eller ej, haft fullt upp. Nu i helgen drog vi till Funäs med ny rääcern och kollade när Ida hade "inrikes"-kval till EC:n som går av stapeln nu i veckan i Tyskland. Det blev mycket lyckade resultat över lag. (: grymt kört bruttan! 

Dagen idag har bara tillängnats i skolbänken. Har dock inte varit så jätte tung dag (med betoning på tung) men en del matematik, engelska och datakunskap har det i alla fall hunnits med.. 
Appropå ingenting så känns det som att veckorna nu mera bara består av två dagar. Närmare bestämt dagen efter söndag och dagen innan tisdag och sen slutar veckan med dagen efter torsdag och två dagar innan söndag.
Var det någon som hängde med nu eller? ;)

Om inte kan ni alltid messa eller ring 118 118. De har ju svaret på allt! :p

 Nu ska jag vara en sån där No-lifer och kila å plugga lite matte. Heter man Emma Trönnhagen så kan det behövas kan jag meddela den som bryr sig.. 


Hörs typ... Nångång.
 
Puss
Emms





 

           

 


Kommentarer
Postat av: mamma åsa

Tjena. Det är bra jobbat,med matten alltså.Sov gott nu. Jag jobbar vidare. Kram mamma.

2009-11-17 @ 01:38:01
Postat av: svar: mamma

men tack du! ;)) sjukligt tråkigt egentligen men man måste väl.. ;s

jobba på du. ;P pusss

2009-11-18 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0