Donken is the place to be

Klockan är nu 02.41 och jag känner mig som en skitödig utsliten skeeten liten skitig skit. Jag känner mig trött med andra ord...

Kvällen har spenderats tillsammans med ingrid, johanna och julia. Vi kände att vi ville vara cool för en kväll så vi gjorde som alla de som är "inne" och de som är coola brukar göra, hänga på donken. ;) vi satt där med våra milkshakes, pommes, pajas, förlåt, jag menar PAJER och MIN latte i cirkus 45 minuter, 1 timme. Närmare bestämt från 00.00 till kanske 00.40 eller något sådant...
Det var i alla fall en mycket trevlig evening trots att vi inte var oss själva utan alltså lekte coola för en kväll. Men med trevliga människor och pommes så blir det mesta bra trots tillstånd och plats. (:

Näe, nu orkar jag faktiskt inte hänga framför datorn nåt mer.. Det var kul så länge det varade i alla fall. :)

God natt och simma lugnt folket.
peace!

puss 
emms


jag måste bara slänga in en bild på jon olsson!
visst ser det underbart härligt ut? (läs han underbar*) 
man kanske ska kolla med honom om han kan lära mig några surfmoves... 
(Han kommer nog insistera att betala mig för att göra det, vilken ära att lära mig liksom.)


 


Kommentarer
Postat av: Sara

yyey, fick till det skitsnyggt juh! Bra jobbat! :D

2009-11-05 @ 21:17:07
URL: http://[email protected]
Postat av: svar sara:

tack ska du ha! din förtjänst onlyy. ((:

2009-11-05 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0