Fredagen den 13:e. Bådar inte gått, se bilderna nedan ;)

Här kommer lite bilder från helgen i Funäs..
Se och njut :)) hehe!
 
Det började ju bra med en trasig säng och en krossad ruta. noot!
Ida och jag står för konstverken ;)



Skådar backen och vintervyn


Sån där mysbild ;p


Denna bild är så fin, eller hur? :)


Jag själv avslutar... som mig själv.. ;)
(Mitt sanna jag på bilden, jag kan vara rätt aggresiv av mig)


Nu ska jag dra mig tillbaka. Sleepmorning imorgon (: Skönt, livet leker för tillfället. Det börjar närma sig jul, snart är det lov, fotbollen rullar ;) och jag har nyss gjort ny manikyr på naglarna. kommer kanske bild. (; 

GOD NATT PEOPLE!

puss
emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0