Bring the napkin people :)

Ligger nu här i sängen och lyssnar på skön musik efter att ha lyckats tagit bort inlägget jag skrev nyss. Ganska frustrerande faktiskt. Jag hade skrivit min hatförklarning till de så kallade "Donna-Trio", "Donna-the trio" eller nåt sånt.. Jag, limp och mamma var nämligen på julmarknad idag i Finflo (av alla ställen) och där uppträdde dessa fantastiskt duktiga sångerskor. Men aja, det kanske får bli en annan gång då. Datorn tyckte det var för ointressant kanske.. ;) 


I torsdags klockan 23.59 var jag alltså på New Moon. Vilken otroligt rulle! 
Jag tycker att den var ännu bättre än Twilight. Kan kanske bero på att man får se lite mer hud på guysen den här gången, kanske bara kanske. ;) Jag är i alla fall så nöjd med vad mitt öga fick skåda i tordags så att jag ska se den imorgon igen med ida och linn.
Det säger väl ändå en hel del om hur bra den är om man vill se den filmen igen för 100 kr ytterliggare efter bara två dagar, eller hur? :)
REKOMMENDERAR ABSOLUT!!! Dock ett litet tips. Ta med näsduken. (:



G-fest var det igår. Förfesten ägde rum @ jackes place. Den ägde inte bara rum hos jacke utan den ägde skiten ur sig själv också! Helt grymt! Jag och märtan gick inte in på folkan. Mina fötter värkte för mycket. (n) Men det var trevligt ändå, vi träffade massa trevliga personer i alla fall och jag är jättenöjd med kvällen. :)
TACK
 till Sp09c som gjorde allt minnesvärt!  



puss på the beautifulones som gjorde filmen oförglömlig!


The outfit for the night
                          

Sov sött alla.
puss
/ e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0