fredan hela veckan!


Tillängnad Gustav och Christian.
På bilden, Gustav och Christian. haha! ;) men visst är dom sööta? :')

 
Ännu en dag har gått och jag sitter här framför datorn i väntan på... ja, vad väntar jag på egentligen? Jo, jag väntar på att mamsen ska bli färdig med sitt "görande" så ska vi sen åka till Hudik Alpins `skidbytardag´. Åh, vad roligt det ska bli :) (ni får gärna känna ironin, om ni missade det överstrukna strecket alltså..)

Ikväll/natt ska "säg maama"- "mamma" och pappa, jobba på sina högt statusstämplade arbeten. En som "snutjävel" och den andra som en sån person som det sägs ska göras nedskärningar på nästa månad (?) undersköterska. Goood, i love my parents ;)
Vad betyder detta för min del då, förutom att jag har högt rankade föräldrar i "inte gilla deras arbeten"-register? Jo, FF! Och gissa vem som kommer och gör mig sällskap.. Julia Törnberg folks, julia törnberg.
Vi ska väl mysa med idol, godis, dricka och sånt som hör fredagar till :) dessutom tanken på att det är lördag imorgon, vilket innebär fotboll med h-laget, fotbollsgalaällen och att limpan kommer hem gör ju inte saken sämre. I love my life (:

Nu ska jag gå ut med Atte en sväng och sen kommer jag väl också få äran att hämta jullsan med min fina och perfekt-gående moped.



Hasta lá vista

puss
emms  


Kommentarer
Postat av: mamma åsa

Gud va bra din sida blev.Bra skrivet.Duktig jänta. Det känns skönt att du är framför tv-n i kväll.Kram mamsen.

2009-11-06 @ 23:41:33
Postat av: svar: mamma

taack mamsen! ;)

2009-11-07 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0