Ännu en helg har gått...


Den nya bilen som är på ingång :)


Och idag har varit en sån där "chill-dag"..
Det började med att jag vaknade vid sisådär 13.30 tiden ;) och åt en snabb-frulle för att sen, typ en timme senare äta lunch. Dock serverades det fläskfilé så det gick ju faktiskt ner en bit av det också (: sen bar det av till farmor och farfars place för att äta schwarzvald tårta..
Vid typ 17.30 tiden sjutsade vi sen ida till, hör och häpna, LJUSDAL eftersom att hon skulle åka buss därifrån till funäsdalen och kvalen till europacupen! :) jag, linn, mams och paps kanske åker dit till helgen och kikar. I våran nya bil dessutom. Skönt att inte behöva sätta röven i tattarbussen längre.. Fast den var bra på sitt sätt den också ;) hähä!

Kvällen har bara spenderats på typiskt svenskt sätt, framför tvn med chips och familjen. Tro mig, det räcker gott och väl för min del. hah, har fullt upp med att hålla de i schack alltså. ;) nej då, my family is the shit! :)


Nu har limpo släckt i sitt rum och det är så oerhört booring att vara ppe och göra sig själv sällskap så jag torr faktiskt att jag också ska krypa till sängs.. 
Har ju faktiskt en liten sovmorgon imorn, börjar trots allt 09.20. viktigt! =)

Fick även precis höra att jullsan är sjuk :/ it sucks rejält, verkligen! krya på dig jätte mycket, inget är sig likt utan dig på skolan. <3 

God natt people.
 
puss
emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0