När fotboll är som bäst...

Fotbollsgala ikväll. Vilken otrolig upplevelse. Höjdpunkten var nog när malin sjöberg fick priset som "årets fotbolls tjej".
Folket reste sig och appåderade upp henne på scenen medans malin själv minst sagt var rörd.. Jag tror faktiskt inte att någon inne på Folkan hade ögat tort när hon besteg scenen. Till och med värdparet blev tagna.. Jag stod där och försökte filma med phonen, jag som ganska sällan blir rörd, befann min nu i ett beundran, "medlycka" och var så glad för malins skull- tillstånd. Hon är värd allt! :) you go girl!

Ett stort grattis till alla de andra pristagarna också i bl a dessa kategorier; 
   årets back, mittfältare och forward både på dam- och hersidan,
   årets spelare, div. 2-7, damer och herrar,
   årets ungdomsspelare,
   årets kvinnliga- och manliga spelare.
Framför allt grattis till TH spelarna Josse Halvardsson, Lina Rings, Anna Johansson och Malin Sjöberg då. Det är hedrande att då och då få chansen att spela med er tjejer. :)

Outfit, bilder och humör (eller nåt) mm. kommer imorgon.. Nu ska jag kila upp till sängkammaren och slå på en film eller två..


Tack till alla som gjorde kvällen minnesvärd! Obeskrivligt trevligt. Tack!
 
puss 
emms  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0