AINO!

jajjemen, nu har alltså aino:n kommit! (telen) (: den är sjuukt snygg och jag har faktiskt "blivit bekant" med den ganska bra.. stor skärm och små knappar + touchscreen, det är typ så man förklarar den med tre `ord´.. 

Idag har jag som vanligt varit i skolan. Dock så hade jag en underbar sovmorgon till 11.05 och sen när vi hade Datakunskap sista timmen så fick vi reda på att våran lärar(inna)e skulle hem till hennes barn så då blev sluttiden 13.00. så en två timmar lång kort dag idag, wonderful! :)

nu ska jag pysa iväg till julia [v och baka pannkakor! hur resultatet blir återstår att se, det gäller att hoppas på det bästa bara.. ;)

wish us good luck. Det kan vi behöva! :>

puss
emms
 


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hur gick det med pannkakorna? Blev de fina?

Är du nöjd med Aino? :)

2009-10-20 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0