det blev ingen rubrik - jag kom inte överens med mig själv...

Uppdateringen har väl varit -för att inte ta i för mycket- förj*vla dålig. har liksom inte orkat tagit tummen ur arslet och pallra mig till datorn..
idag är det då lördag, en timme kvar till söndag och jag har inte gjort NÅGONTING denna dag. har gått i min sov- t - shirt hela dagen. rätt så skönt men man känner sig inte så speciellt "hurtig" som mamsen skulle säga.. ;)
det känns otroligt bra att förra veckan bara rusade förbi, typ lika fort som pappa hinner säga "jag hatar att shoppa". alltså är det en underdrift att säga "rusade förbi"... 
Imorgon är det hälsingelagsträning på glysis. Det ska faktiskt bli otroligt roligt, speciellt när man vet att det är inför cup kommunal liksom.. (: sen får man ju dessutom träffa sådana lirare som josse wink och gänget som var med till sandviken och det ska bli så otroligt roligt att ses igen! 

näe, nu ska jag, sis och jullebulle pallra oss till en soffa eller två och slå på en rulle eller så.. (hehe;) förmodligen så blir det the ugly truth med eric winter, katherine hiegl och gerard butler, den filmen är nog kanon men det återstår ju att se. förhoppningsvis blir det 5 av 5 toasters <)

plikten kallar (ida) så det är bäst att jag kilar och sätter på filmen. nej, jag menade startar filmen. i sverige så tas ju oftast "sätta på" som nånting, ja, kroppsvätskebytande grej. (ingen aning om varför ;)) 

föresten, på måndag kommer min mycket efterlängtade telefoon! :D älskar nya tegelstenar och burkar, oslagbart att få trycka på dem för första gången, hihi ((: 
(computers och phones för de som inte förstod svenska) (datorer och telefoner för er som inte förstod engelska...)

god natt, sleep tight!
emms
  



kärlek!
mitt mästerverk på mig och julia ;)
bruden till höger är oslagbar! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0