hälsingelagsträning (:

Har vaknat för någon timme sen, känner mig fortfarande lite "degig".. har i alla fall precis lagt potatisen och laxen i kastrullen i ett desperat försök att få maten perfekt. det kommer förmodligen att misslyckas eftersom att det är så otroligt svårt att få potatisen lagomt kokt och så... ;) 
Om ungefär en timme blir det avfärd till glysis. det ska bli roligt att få sparka lite boll igen, hoppas att vädret håller sig i schack bara.. 

Mamma och pappa har precis skjutsat Ida till busstationen, hon får lift därifrån med Johan Hylienmark (stavning?) vidare till Sas Fee! Soft att få åka typ halva jorden runt och göra det man älskar, finns nog inget bättre.. Så nu är jag alltså helt "ensam" här hemma utan min syskonskara. Känns ganska tråkigt att det dröjer enda till jullovet innan jag får träffa dem igen. Men life goes on ändå liksom. 

Nu ska jag kolla till -på äkta norrländska- pärerna.. (: 

puss 
emms     


Kommentarer
Postat av: Limpan

mohaha :) inte konstigt att du kände dig degig ;) det var väl meningen att man skulle knäcka den nöten :P eller..?

2009-10-19 @ 12:30:22
Postat av: svar: limpan

HAHAHA!

skit kul limpan.. ;)

2009-10-19 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0