Kineser ska alltid vara värst...

Jag är så otroligt frustrerad just nu.. Först och främst mitt huvud håller på att spricka pga att det hela tiden säger "Hellre såra någon med en sanning än glädja någon med en lögn..." citatet har aldrig varit mer passande än nu. Jag känner mig som en liten obetydelsefull skit som alla sparkar på som dock redan ligger ner... Jag hoppas att jag kan försöka sova bort tankarna fast det ändrar ju inte fakta och sanningen tyvär..

Min pappa ropar helt tagen "Emma, kom hit och kolla!!!" Jag rusar dit och hör något som liknar höjdheten av extremt proffesionellt gitarr-klingande. När jag tittar på datorskärmen måste jag ungefär, ca, typ "torka ögonen" för att verkligen förstå att jag inte drömmer. Killen i själva burken som klingar på gitarren är en sisådär 8,10-åring som spelar allt ifrån Beatles till Eric Clapton och U2. DETTA ÄR EN VARNING! länken är under(barnet)varelsen Shunga Jungs hemsida. Kom ihåg, jag blev typ som mattadorerna (stavning?) i Tjuren Ferdinand och typ slet av mitt hår av frustration, avundsjuka och tycka-killen-var-gullpluttighet. (inte gullpluttig/het utan typ ändelsen sårbarHET) därav varningen i alla fall. ;) 

Nu ska jag sova fast först blir det (like always) en rulle, har dock inte bestämt vilken än och det där att välja är inte min starka sida, det slutar nog med att jag bara nattar mig själv helt enkelt... (:
God natt i alla fall!

puss
emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0