Österrike skulle sitta fint just NU!

Idag vid ungefär halv nio-nio tiden bar det av till Gävle och Alborgen, det kan jämföras ungefär med Boda Borg fast Alborgen var dock något roligare.. I gävle var vi från 10.45 till ca 15.00 sen gick färden hemåt Glaá Hödik igen :) På kvällen fick vi en god middag på Manis. Otroligt trevligt med trevliga människor. Det känns väldigt tråkigt att kvällen var den sista tillsammans med "det riktiga u-laget" och de "riktiga" tränarna.. Jag säger "de riktiga" eftersom att vi har haft sån otrolig gemenskap i laget, kändes aldrig tungt eller tråkigt att gå på en träning. Man visste liksom att man hade både bra lagkamrater och tränare! Tyvärr så är den tiden slut nu och tyvärr kommer nog inget nånsin väga jämt med den känslan som fanns på te x. Nordic cup eller på SM i Östersund eller något sånt. Jätte tråkigt men allt har ett slut, så är det ju.. 
TH-U kommer alltid ligga överst på min "Därför älskar jag Hudik"-lista :) 

Tänkte bara nämna att min syster för tillfället befinner sin i Österrike på SAMMA HOTELL som JON OLSSON! fattade ni folket vad jag precis sa nu...?!?!?!?!?! JON OLSSON! :o
Och här sitter jag hemma i Hudik på min datastol och får läsa om han på hemsidan, vilket jag tycker är som att känna hans andetag typ. Inte nog med att syrran får kolla på VC premiären hon faktiskt FÅR känna hans andetag också.. okej, kanske inte riktigt men nästan.. men nej nej, jag är inte bitter. inte alls.. :s

Nu skiter jag i det här, tappade lusten att skriva helt och hållet.
God natt allesammans. 
GOD NATT IDA! Jag är stark, jag är inte avundsjuk...

puss 
emms  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0