anders,laila & andreas tonight for shuree !

Sitter här på soffan och väntar på att syster ida ska anlända.. Oj oj, vilket liv det kommer bli i huset nu alltså. full fart! fram med öronpropparna gott folk, ida på ingång. (känn ironin...)
Har i alla fall varit i skolan idag, gick dock bara tre timmar ungefär. hur gött som helst! (: slog på tvn nyss och självklart så kom reklamen om det underbara programmet hollywood fruar upp. SERIÖST! anna anka, lyssna på namnet, anna A N K A.. fast i och för sig är hon ju så puckad som det låter också. Hon kickade trädgårdsskötaren som skulle klippa gräset, ränsa ogräs- (han borde riva av en ränsning på anna själv också) och sånt där i den 320 000 $ värda trädgården. Han hade tydligen klippt av en blomma lite fel och det tåldes självklart inte utav fru Anka så det var bara tack och hej för hans del. Snacka om att han kan leva livet nu när han inte har en totalt iq befriad, ûberblond och hackande Anna Anka efter sig. Nämen allvarligt, hon skulle inte ens vara kapabel till att torka elefantarslen på cirkus. Stackars människa... 
aja, nog pratat om filmen mupparna. gud vad taskig jag var nu mot mupparna som jämförde dom och anna anka, usch!

Har match i morgon i Ljusne, tråkigt nog så vet jag inte samlingstiden men om matchen börjar tolv så kanske samlingen är halv tio, tio eller nåt sånt...? om det är någon som har nån aning så får den gärna skriva det som en kommentar eller nåt, det skulle uppskattas.. (:

Kan även skriva någon rad om min gudfar Kalle Andersson som gick bort för ungefär tre veckor sen. Begravningen var förra helgen, jag förstår inte varför livet bara måste ta slut så där. Det blir så jobbigt att ta farväl efteråt. Jag trodde att det skulle gå bättre än vad det gjorde. Tårarna bara forsade och alla tankar kom upp när man satt där i kyrkbänken om hur han alltid såg det bästa hos alla människor. Alla borde känna en sån person, man behöver såna som Kalle ibland. Hur omtänksam och snäll han var, min käre gudfar... 

Vila i frid Kalle. Vi tänker på dig. <3
22/8 - 2009
 

Nu ska jag gå och kolla på tv, typ top model med snygga Tyra Banks eller nåt sånt..

vi hörs. peace
 
puss! 
emms
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0