Usch vad mycket fult det finns, men även mycket snyggt! (:

Shobre!
Inget nytt har hänt i mitt liv på sistonde förutom att läxorna har börjat rulla in. Det som började så bra.. fast jag kan ändå inte påstå att det kryllar av hemuppgifter, det är ju trots allt gymnasiet vi pratar om nu. :p Jag tänkte i alla fall köra en hiss och diss idag..
 

  • Måste börja med att hissa H&Ms nyinkomna Skolett skor. Otroliga sköna och såå snygga! Eller hur? :) (Kan dock tillägga att dem är mycket snyggare och mer "äkta", hehe, än vad det ser ut som på bilden nedanför...
     
  • Det sägs ju att, de som jag kallar för `gungskor´, ska vara så otroligt sköna och ypperlig för fötterna. sure! ett big NO NO enligt mig! `mode-sofi fahrman´ har gjort ett antal uttalanden om skor och som hon skulle säga; "Jag varnade för den redan för ett år sedan, men tydligen har folk inte lyssnat.."
    Det är bara att instämma fröken Fahrman angående dessa skor i alla fall... 
    Därför blir dessa skor dagens diss

                                        
    Gråa Skolett från H&M 299 kr.
    Dessa finns även i svart men de var inte alls lika snygga.      
    (De är som sagt mycket snyggare på foten..)


    Dessa såkallade "Mbt"-skor.
    Kostar nånstans 2000-2200 kr, INTE värt det!
    puss!

    emms

Kommentarer
Postat av: The Ida

Nästa anhalt modebloggare eller? ;)

2009-10-14 @ 21:41:48
Postat av: svar ida:

haha! vem vet...? ;)

2009-10-17 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0