idol 2009 oyes!

Det börjar bra i alla fall. Med bloggandet menar jag ;)

Känner mig fortfarande ganska ill. Hade hoppas att jag skulle vara lite bättre idag men nej, inte då..
Fick i alla fall ett sms idag om att den blivande tjejjouren skulle vara med på rapport ikväll strax efter sju. Det var liksom det enda på hela dagen som jag skulle komma ihåg. "Luugnt" tänkte jag men nej då, fem i halv sju kopplar min minimala hjärna och menar liksom att jag ska slå på tvn men såklart så har det precis varit. Om jag inte var fullständigt lack innan så blev jag det efteråt i alla fall. Eller som syster skulle säga.. "Att säga att jag blev `lack´ skulle vara en underdrift, completley-fucking-angry skulle vara mer rätt"...
ja, det säger väl en del om hennes sätt att skriva ;> men det är en fröjd att läsa, promise!
för er som vill följa idas klychiga men en aning ja.. udda kommentarer om bl a "the twilight issue" kan ju klicka er vidare. 
--> idatronnhagen.blogg.se 

Ja, och för er som `stannade kvar´ här på den snäppet bättre bloggen. Vad vill ni veta då? hmm... För tillfället sitter jag och väntar ivrigt på att självaste Anders Bagge och hans ex-pök ska komma upp i rutan. För er som inte riktigt hajade det där så kan jag väl meddela att det var IDOL jag menade ;) 
Har ni inte heller vetat att det existerade innan och inte heller vet vad det är så kan jag först att främst säga att det existerar och ni är inte ensamma om att vara efterblivna. Den eller de som har gjort tv tablån för tisdagarna har nog inte heller alla hästar stående i stallet.. De är liksom lagt så att idol och superstars ligger är på samma tid på olika kanaler.. IDIOTISKT om man frågar mig!

Aja, nu har idol börjat i alla fall och dosan kommer väl gå i 120 eftersom att man måste zappa mellan två kanaler för att se programmen man gillar :@


puss!
emms


... is the shit!


Kommentarer
Postat av: farmor

hejsan Gumman Kul att läsa Din blogg.Fortsätt med detta men glöm inte skolanDu är ju gymnasietjej nu.

Då kommer läxor och sånt.Lycka till med allt Jättekram.Farmor

2009-09-16 @ 18:45:08
Postat av: svar farmor:

Kul å se att du kom in farmor (:

och tack! ja, jag ska sköta tröök skolan också trots att det bär mig emot..



puss å kram!

2009-09-17 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0