Back on track

Hallå där!

Nu har jag äntligen fixat till bloggen lite. Vissa kanske tycker det är lite amatörstämpel på den men jag blev ganska nöjd i alla fall..

För tillfället är jag sjuk, igen... Det börjar bli väldigt tröttsamt med denna upprepande sjuka men snart blir det slut på halsondan, förhoppningsvis. Den 30:e har jag fått tid på öronmottagningen, alla läkare verkar ju ha tummen uppstoppad i röven men jag hoppas att dom vet vem dom behandlar den dagen alltså... ;)

 
Nu när jag kollar till vänster om mig så ligger det en `packad sill´ där på soffan helt och hållet däckad men det är väl pga att hon är en "very busy wimon" (blanding av woman och women.) - som hon själv skulle säga, min kära syster Linn. 
Hon har faktiskt varit busy nu på slutet.Vi har ju flyttat från ilsbo till stugan och från stugan till huset i STAAN! :D
För att inte överdriva så är det väl mamsen och Linn som har gjort en liten del i huset medans jag har testat hur soffan är, hur de nya stolarna känns att sitta på och sånt där viktigt. Samt om tvn och datorn funkar, det har jag fixat. ;) 
Det känns i alla fall underbart att vara tillbaka på `hemmaplan´ igen och ha nära till allting. Dessutom har vi gjort hur fint som helst på insidan. Allt är omtapetserat och ommålat förutom tv- rummet på övervåningen. Nya möbler och den nya inredningen har gjort susen. I alla fall om du frågar pappa - HAHA! 


I fredags var det dags för gymnasieferren på stadt. Innan var vi hos julle och partade. Det var en otroligt trevlig och mysig kväll med de bästa människorna man kan tänka sig. Jag hoppas att vi kan göra om det fler gånger med underbara SP09c!

Jag tror faktiskt inte att det har hänt nåt mer än ovanstående i mitt händelsefulla liv. Jag ska försöka att göra uppdatering med jämna mellanrum hädanefter. Det kanske går lättare nu när bloggen inte är lika booring som förut.


puss!
emms





bild sen i fredags och g festen (:
innan stadt @ julias place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0