black AND white

Just nu sitter jag här i mitt nystädade rum och njuter samtidigt som jag lyssnar på mr michael J. Det går ju bara inte att dissa såna låtar som black or white, thriller och they don´t care about us. Där kan vi snacka låtar! Sen att flertalet unga människor har börjat tjuta- "åh, michael jackson. han är bäst" "michael, guden" "inget eller ingen slår michael jackson!" sen han dog kan man ju bli ganska frustrerad på. Of course, tusentalet avgudade honom när han levde men snacka om att inte värdera tiden när han var vid liv och visa sin uppskattning då utan alla börjar inse och förstå hans sjuuka talang nu efter hans död... I och för sig är det väl så för många avlidna kändisar men varför inte visa sin "otroliga" glädje medans denne lever. Det är i alla fall vad jag tycker.
Men det är ju fritt land! (: och det är väl tur... 

Kollade precis på msn.se och såg michelle williams tala ut om sin saknad till heath. Stackars människa! Inte nog med att Heath var omänskligt snygg så var han nog sjukt snäll och gullig framförallt mot sin dotter också. Men han kan ju ha mått allt annat utom bra om man tar en överdos och dör ganska omedlebart. Så det är/var ganska synd om han också trots allt.



Idag har jag i alla fall - som inte Heath Ledger kan, hähä. skämt å sido ;) - jobbat. Jag har först staplat 20 kubik ved på ca 2 timmar. Tyvärr så sparade jag ingenting till dig Emelie. Jag vet hur gärna du lägger ved, *host och jag vet hur sjukligt kul och magkittlande det är för en själv att kolla på när du jobbar med olika saker och det inte riktigt går som du vill. oj oj oj, inget är mer underhållande! :D
Sen har jag även som sagt städat mitt bombnedslagna rum. Nu kan man gå in hit utan att behöva `hoppa´ över kläder...


Nu tror jag faktiskt att det blir till att slå på en rulle. Kanske twilight, step up eller the holiday. Jag har ALLTID lika svårt att bestämma mig. När det gäller att välja film alltså, inte att bestämma mellan film vars huvurollsinnehavare är hunk 1, hunk 2 och hunk 3... Nu fattade jag inte ens själv vad jag skrev så att fråga inte ens... ;)
          
Sov gott alla!
Det ska jag göra i alla fall.

puss
emms

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0