Andra Avenyn

Satt även som klistrad framför rutan ikväll när A.A visades. Man slutar ju aldrig överraskas, det är en sak som är säker! Regisören borde få ett FETT pris. Han lyckas göra varje avsnitt som om det vore det sista. Spänning, glädje och intriger är det alltid med och det är väl det som behövs för att tittarna ska stanna.. :) Vad tyckte ni om kvällens avsnitt? För att inte avslöja för mycket.. Tror ni att det är Han?
G.R.R.R.!

Jag förstod aldrig förtjusningen med Andra Avenyn efter vad jag hade hört men efter att ha sett ETT enda avsnitt förstod jag precis vad alla menade! :) Oslagbart!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Åh, tack så jätte mycket du :) Vet faktiskt inte, av någon anledning har det klaffat, fastän vi inte är jätte lika av oss. Eller, vår vardag ser inte likadana ut i alla fall, men vi kan nog ändå vara lika. Äh, vad jag snackar, haha. Älskar honom och han älskar mig, mer än så kan jag inte riktigt komma på. Har varit med om en del redan, så om vi inte skulle passat ihop skulle vi nog inte vara tillsammans idag. :) ♥

2010-04-22 @ 00:36:47
URL: http://rebeeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0