Gött att slippa tortyr-lektionen

Imorse kom jag till skolan med tanken "Åh nej, idag har vi först en timmes SO, lunch, matte och sen 2.5 timmes SO till.." Sen visar det sig att det blir naturkunskap istället för den första SO lektionen (eftersom vi missade en no lektion för någon dag sen) och sen hade vi några föreläsare från Röda Korset på den sista SO lektionen. Grymt skönt att slippa två lektioner av det ämne som jag mer eller mindre hatar mest av allt. =) Hähä.
p u s s ♥

Haha. Nu när jag ser honom på bild så märker jag hur stor hans öron är. Huvet står still och allt annat växer. Men underbar är han ändå.♥ =)


Kommentarer
Postat av: amanda'

sv: haha, du skulle inte ångra dig :)

filmen var verkligen jätte bra, helt klart värd att se !

2010-04-29 @ 20:22:07
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0