Sveriges BÄSTA bilförare

Ikväll gjorde jag Hudiks gator och vägar livsfarlig, jag körde nämligen bil (MANUELLT)... Det slutade väl med sisådär ett 20,30-tal motorstopp och ''glömde-trampa-ner-kopplingen-när-bilen-hackar''-stanningar.
    Men jag, ida och min mor, som måste ha känt sig lyckligt lottad över att ha suttit bredvid den blivande medlemen i Sveriges bästa bilförare, överlevde ju i alla fall så nånting rätt måste jag ju ha gjort. Hehe ;)
    Dock när det var cirka 100 meter kvar hem så ser jag två mötande bilar, jag har i huvudet ''blinka, placering, sakta in, växla ner'', SAMTIDIGT som en bil kommer i typ 120 bakom mig och ytterliggare två bilar ska svänga ut där jag ska svänga in liksom. Förstår ni paniken som bröt ut i min hjärna eller??? KAOS! ;) Svaret till detta kollosala kaos blir att jag släpper lite på kopplingen och trycker gasen i botten i panik och ljudet från däcken lät ungefär *njiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit* samtidigt som bilen bokstavligen hoppade iväg.

Kalknon premiär på min bilkörning! ;)
Bli inte förvånad om en bil i liknande situation tillhör mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0