DEAR JOHN

Jag kommer precis från rutan efter att ha sett bland de bästa filmer någonsin.. Jag har skrattat, grinat, förvånats och framför allt så har jag fått lite av Channing Tatum. He-he. Ingen kan ju neka det ändå, eller hur? :P Yummie!♥

 Dear John -
Filmen är ett romantiskt drama som handlar väldigt kortfattat om John (Channing Tatum) och Savannah (Amanda Seyfried) som träffar varandra första gången när John gör en ''hjälte insats'' (ni fattar vad jag menar om ni ser den. höhö) och det ena leder till det andra. Marinen kallar för Johns del och när han har gjort ett val inser han att nästa ''papperslapp'' bevisar hur mycket som kan hända på ''only two weeks''...
 

En sån där film som man aldrig får nog av. Den blir bara, om möjligt, bättre och bättre ju fler gånger man ser den.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0