FF!

Har varit på hälsocentralen och kollat fuckingfoten idag också. Det där med doktorer är verkligen inte det lättaste.. Det var en enda doktor som jag/vi inte vela ha, pga privata skäl, ut i fall samma misstag skulle upprepas. In kommer... Ja, ni förstår själva.
Men ja ja, jag fick en 'diagnos' på foten i alla fall och det var ju därför jag gick dit egentligen. Nog för att jag kanske hade önskat att jag skulle kunna gå därifrån och säga; ''Fasen vilken bra doktor!'' (eller nåt sånt;)

Men som sagt, fick jag veta varför jag har haft den otroliga värk som jag har haft och man kan ju faktiskt inte få allt här i livet, hehe ;)
p u s s
/ E.


En bristning på ett uttäjnt ledband har osakat smärtan...


Kommentarer
Postat av: felicia

ja ;D

jorå det är bra :) har du stukat foten? ;o



kram

2010-04-07 @ 20:11:25
URL: http://feliiiciah.blogg.se/
Postat av: A

ojdå :(

krya på dig!.. hoppas de blir bättre!

2010-04-07 @ 21:24:03
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0