Just nu hatar jag snö!!!

Har precis kommit innanför dörren. Herregud! Jag och mamma har varit i stugan ihopp om att kunna hämta golfklubborna (ska till Birsta och spela imorgon) men det var verkligen inte det lättaste...
Först åkte vi ner och parkerade på grannens tomt eftersom att våran väg inte är skottad på vintern. SÅKLART fastnade vi! Jag fick då gå ut och putta på och efter många om och men kom vi äntligen loss.
Sen var vi tvungna att k r y p a(!) på snön från grannen över till oss. Vi kommer fram skottar fram dörren till gäststugan, öppnar dörren och... INGA KLUBBOR! Jag blir då tvungen att krypa ännu längre ner på gården till boden, skotta upp dörren, bokstavligen klättra över alla stolsdynor, som vi förvarar i boden under vintern, för att sen ÄNTLIGEN komma fram till golfbagen..
Sen var det bara att lägga klubborna på axeln, ta skyffeln i andra handen och krypa tillbaka samma väg...

Ja, det var typ min söndag förutom att Julie sov här inatt så vi kollade klart på en film idag också innan jag kom ut på det där äventyret ovan..

p u s s 
/ E.¨

Vi kollade på Stomp the yard ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0