Nackspärr :/

Har precis kommit in från promenaden. En fin kväll att gå ut och gå på :) Dock slutade den inte allt för bra. Den slutade nämligen med nackspärr från min sida.  
Jag skulle hålla söta lilla Frappe och precis när det går förbi en kvinna så drar han och jag med mina halaste skor (så klart) flyger först en halv meter upp i luften och sen, bokstavligen, dunsar ner i backen. Jaja, det var nog värt det för Gustav fick sig ett gott skratt i alla fall ;) Jag kan bara tänka mig hur det såg ut..

Så nu sitter jag här med en värmekudde och kollar på OS. Charlotte Kalla vann ju ikväll, grymt :D GRATTIS!

p u s s   
/ E.

Kudden tynger ner den sidan som jag har ont. Inte jätte skönt men den är fin i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0