Sjukhus är inte riktigt min grej

Har kommit hem från skolan för någon timme sen. Åkte direkt till sjukhuset föra att kolla hur det var med halsen.
Först fick jag en underläkare som var "ny på jobbet" som kollade i halsen, näsan och i öronen. Sen kom ytterligare två läkare in som skulle kolla igenom samma saker igen. Så nog blev jag rejält undersökt allt :) Har dock tvättat händerna säkert 10 ggr sen jag kom hem, det luktar ju skit på sjukhus. bläää! Har i alla fall fått en till antibiotika-kur nu som jag ska äta i tio dagar och kommer det onda tillbaka så blir det operation.

Nu ska jag kolla på förkväll. Snygga Elin Lanto är med idag.

p u s s 
/ E.

Har tänkt klippa mig. Denna frisyr känner jag lockar :)
Vad tycks? I så fall vill jag göra det lite ljusare än vad jag har nu också.


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0