Utslag suuuger!

Har liksom haft varken tid eller ork att skriva något nu på slutet. I går på förmiddagen trodde jag seriöst att jag hade fått löss på heeela kroppen. Det var ungefär som nässelutslag. Ni vet det där vita som kliar som tusan! Efter mycket om och men fick jag äntligen igårkväll tabletter som skulle lindra kliandet lite grann. 
Somnade vid ca 02-02.30 inatt pga att det aldrig slutade att irritera! :/ Imorse när jag vaknade så var det i alla fall en underbar känsla; DET VITA VAR HELT BORTA!! så nu har jag bara som eksem liknande prickar kvar men det kliar absolut ingenting i jämförelse med vad det gjorde igår :) 

Läste om Kenzas utslag också, kanske det är samma? Jaja, det återstår att se hur länge det sitter i helt enkelt :)

Nu väntar jag på att Vinterspelen ska börja. Snacka om underhållning! :)

/ E.

Kollade lite på Biggest Loser. Snacka om att leva upp till namnet :o Helt sjukt!
 - 45 kilo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0