Grooose

Fortfarande sjuk. Usch. Hemskt. Tråkigt.
Det börjar trots allt bli bättre nu. Så bra så att det kanske blir bio ikväll till och med :) Ida, mam och linn har varit i sthlm igår och idag på Sophiahemmet och kollade idis knä. Verkligen ↑ på det! Det blir operation en månad tidigare än vad som var sagt, fantastiskt! :) 

Här kommer i alla fall bilderna från k a t a s t r o f e n på min kropp :s

Det liknade eksem på vissa ställen O.o              Brännässel utslag på vintern? 

Armarna såg inte riktigt klok ut...

Jag var röd över heela kroppen och det kliade inte nådigt!

Bilderna ger verkligen inte utslagen rättvisa. Så sjuukt äckligt!


Nu blir det i alla fall mat. Sushi!  :)
/ E.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!!!

Det här kanske du tycker verkar lite märkligt, men jag hamnade på din blogg när jag googlade på mitt eksem jag har ibland.

Såg då dina utslag (blåsor snarare) och tänkte bara ge dig ett tips!

Jag får såna när jag äter penicilin.. Åt du det när du fick dom där?? Då ska du inte äta dom nåt mer för en gång när (innan jag visste att det berodde på det) jag åt dom så svullnade hela halsen upp också o det blev till att ligga på akuten i 3 timmar till det gick över.. Ett tips bara!! Ha det gott.. KRAM

2012-06-01 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0