Balboa!

Nu har han kommit, Rocky! Han är så otroligt obeskrivligt söt :*
Dock hans icke-rumsrenshet går mig lite på nerverna ;) Han har redan (efter två timmar) bajsade inne tre gånger och kissat inne två gånger. Då gäller det att lägga i turbon, springa och ta på sig skorna och gå ut med honom fort, alltså FORT! :P
Han är så otroligt mjuk och go och pälsen är hur len som helst och han har funnit ett visst intresse i mina tår konstigt nog, hehe ;)

                                                                       Han är i n t e blå ;) sämst upplösning.. 

Han leker, sover, äter och leker lite till, sen avslutar han det hela med att sova en sväng. Sjukt underhållande att se på ;D
Han har aldrig somnat när jag har haft honom! :O Bara hos mamma, såklart..

Nu ska jag springa ut och leka lite med honom i snön ♥ :)
p u s s
/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0