Nu har jag satt lite guldkant på vardagen

 
Jag är helt såld på Wii! Som jag har nött Tennis.. Men det blir bara roligare och roligare! :)


Har varit hos sjukgymnasten idag. Det var inte som ett "knäckebröd" nu som jag har varit de andra gångerna.. Eva (gymn.) satte akupunktur-nålar, drog ut nacken, masserade och kände på ryggraden och kotorna. Inget går upp mot känslan av att vara helt uppmjukad i kroppen av någon "som kan". Grymt skönt och otroligt avslappnande. :)
Sen kom Eva med en nyhet och överraskning! haha. Jag var så ovanligt spänd i hela kroppen så hon skulle testa något nytt.. Hon förklarade det som att hon skulle stoppa in en liten guldkula, på ömma punkter, i båda öronen som satt ihop med en genomskinlig tape.
Men ja ja, nu sitter de där i öronen i alla fall och det är bara att hoppas på det bästa ;)

Har även nyss ätit. Det blev inbakad potatis med räksallads-röra, fetaost-röra och guacamole. Det var as gott!

Nu ska jag gå och vara social med familjen. :)
Ciao!
/ E.


Den guldiga pricken är kulan som jag ska `bära´ i 14 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0