En liten glädjespridare :)

Jag är (för att citera oth) totally, extremely and insanely in love!

Ja, det är jag verkligen. Men inte i vilket kille som helst, utan i våran blivande familjemedlem, valpen Rocky ;)
Vi var i Iggesund på schäfer-kenneln idag och möttes av en 17 veckors valptik. Efter mycket kelande med den tösen så hörde vi massa skall uppifrån.. Tassande kommer tre han-valpar och en tik som är 3 veckor gamla. Helt sinnesjukt! Det var nog det sötaste mitt öga har skådat på väldigt, VÄLDIGT länge men ack så skönt det var med en riktig liten glädjespridare.

Rocky (som han ska heta) satt still i min famn och slickade mig över hela ansiktet, sen gick han vidare till nästa och gjorde om samma sak ;)
Jag, mamma, pappa och Linn var alla överens om att han var den vi skulle ha! :)
Jag vela ta med honom hem nu på en gång men vi måste vänta till han är 8 veckor innan vi får hämta honom, alltså om 5 heeela veckor.. Men det är lugnt, tiden kommer bara rusa förbi. Kan man ju hoppas på i alla fall :)
 
Atte är så fruktansvärt saknad också! Så det ska bli jätte skönt att få höra ljudet av små tassar i huset igen. :)

Pusss
/ E.

Våran blivande familjemedlem, jag döööööör! Snacka om ögongodis.

Här sitter han så snällt :* Trots att det är i pappas famn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0