En kanon start på 2010!

Ska försöka bättra mig och uppdatera i alla fall varannan dag hädanefter. Det får bli mitt "fyra-dagar-sent"-nyårslöfte. :)

Nyårsafton är väl det enda händelsefulla som har hänt på sistonde.. Kommer lite bilder från Julias place där kvällen spenderades med underbara flickor. :*



Delarna som gör tacosen fulländad :)

Linkan, majs och siggan

Koncentrerade flickor som spelar gh

Anna överraskade med tårta :)

Och värdinnan själv.. Tack för en fantastisk kväll med många skratt. ni är guld!

Hoppas alla hade en trevlig "slutet på 2009 & början på 2010"-afton.
Nu ska jag kila ner, som vanligt är jag saknad av övriga familjen, haha ;)

Puss & Kram
emms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0