En gång, och man är fast..

Klockan är nu 00.58 och jag ska precis slå på ett avsnitt av det beroende framkallande och mycket underbara fenomenet One tree hill.
Helt sinnessjukt vad bra det är alltså. Jag skulle kunna skriva flera A4 sidor om serien som om det var någon kille som jag var kär i eller något sånt, så obeskrivligt bra är det.. Men nu när saken den att jag inte är så där "crushight" kär i någon så då får jag som sagt nöja mig med att skriva om the one and only oth istället. :) 

Idag har jag varit allmänt slapp, (har inga nyheter att komma med tyvärr ;)) jag har gått i "sovkläder" hela dagen. Skönt att bara slappa runt.. Kvällen har spenderats i soffan och i rutan visades Paradiset. Limpan bakade även en morotskaka och det blev även some chips och dipp. Kände man sig inte lite smårund innan så gjorde man det efter de där onyttigheterna i alla fall ;p 
Men ja, jag har haft en sån där mys dag idag helt enkelt. :)


Nu väntar som sagt oth på schemat, gryyyyymt. Så ciao!

Puss!
/ E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0