s v a r t

Ljus svart, mörksvart, svart, lite mer svart och återigen SVART!

Nej, jag pratar inte om Namsosplan. Men när man går på stan, befinner sig i skolan, sitter på bussen eller bara ska gå ut och gå på en promenad så möts man alltid av att ¾ har svarta kläder på sig. Visst, det är grymt snyggt :) men jag tycker att det kan vara nice att se lite uppiggande färger också annars kanske det är färgen svart som bokstavligen kommer få gå på begravning.. Skämt å sido, ni fattar vad jag menar.
Det är inte så att jag bara; "Våga vägra svart!" För det är som sagt grymt snyggt! :) utan det jag snarare menar är, Sätt lite färg på vardagen! :)  


Syrran ska till götet. Gissa vilka kläder som följer med? Jo, de svarta så klart!


Jag är ingen modeexpert (och de verkar inte de här vara heller;)) men nog är de färgglada allt..

puss♥
/ E.


Kommentarer
Postat av: EBBA

sv; jo allt är bra med mig också:)



åh tack!:)

kram

2010-01-26 @ 21:55:48
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0