Sp09c tomorrow, underbart

I morgon börjar allvaret igen. Efter tre veckors(?) lov är det dags för skolan igen.. Känner mig inte allt för taggad faktiskt. Ska dock bli skönt att komma tillbaka till de underbara folket men själva plugget skulle jag gärna plugga bort ;) Nationella snart också, Vecka 7 tror jag. IN MY ASS! usch!!
Aja, det blir ordning på dagarna i alla fall. Nu på lovet har det kanske, möjligtvis, ca hänt någon gång att man har vaknat typ klockan 14.30 och inte fattar hur klockan kan ha gått så fort och att dagen/dagarna blir så korta är ett ännu större frågetecken, haha. Har väl somnat mellan 3 och halv 5 för det mesta också men nu kanske det blir andra lussebullar då :)

Dagens outfit;

Leggins Gina
Tunika
Monkey
Halsband
Hollywood, VeroModa(?)

Nu ska jag kolla på någon bra och underhållande film. Kanske romantisk/komedi? Den genren eller ingen liksom.. ;)

Puss & Hasta lá vistá
/ E. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0