Varför denna ständiga halsonda...?

Precis kommit hem från skolan. Ganska så soft dag ändå.. Från 09.50 till 13.50, dock så hade vi första Naturkunskapen, A idag och det ämnet (+ samhälle) önskar jag veeerkligen inte existerade. Vi får i alla fall bestämma en hel del av innehållet i planering, provdagar, lärstilar osv. Så det finns iaf NÅGOT positivt. (: 
Vi konstaterade också att det är ca 18 veckor kvar till s o m m a r l o v e t!
Hur underbart??? :D

Inte lika underbart är att min hals typ är dööd! Värker som få /: usch!
Jag känner mig ändå tvingad att jobba klart i några ämnen. SO, Data & Engelska. Wish me the best..


Pusss'
/ E.


Ungefär så här mycket tycker jag om SO.. Helt crazy booring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0