Beck - en av de bättre

Jag och delar av familjen kollade på film igår, Beck - levande begravd. För att inte säga för mycket så var det faktiskt en av de bättre Beck rullarna.. Jag höll på att bokstavligen hoppa upp i taket två, tre gånger och hjärtat bara dunkade i bröstet. Helt sjukt vad läskiga vissa scener var alltså. Men det var as bra för det gjorde den inte så slätstruken liksom utan man kunde alltid förvänta sig spänning av olika slag. Man brukar ju också kunna gissa sig till vem mördaren/mördarna är men jag hade absolut ingen aning den här gången. Spekulera gick ju men nej nej, jag blev överraskad. =) 

En riktigt grym kriminalare (och Gunvald är snyggare än någonsin) som bara måste ses! Ett litet btw, så är Hudik med i ett "inslag" också. Det ni, hehe! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0