bellatyrashow - hissen!

Näe nu talar sängen så jag ska nog krypa ner med en film.. ELLER med det senaste avsnittet av Bella&Tyra show. Jag kollade igår på det allra första avsnittet som dem gjorde. Otrolig skillnad på hur dom pratar och så. Såg även att massa hade kommenterat "sluta smäll så mycket med korten" och "pratade saktare" och "var mer social med gästerna(?)".. Hahaa. Aja, vissa har lite att göra. ;) Men när man tänker på det så är de ju grymt mycket bättre nu än då.

Jag tycker i alla fall att det är riktigt underhållande att se på. Roliga gäster är det oftast också. Ska bli spännande att se när Kenza tar över med Tyra hur det blir då. Känns som att Bella är mer av "den vuxna" genren.. Men hoppas det blir bra i alla fall. Jag väntar ivrigt. =)

Så jäkla sköna brudar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0