Fucking jäkla skit!

Fan ta iTunes!! Jag har tankat hela iPoden full med musik sen har jag även konverterat massa filmer för att kunna lägga över de iPod-anpassat liksom. Hela den processen har tagit ungefär tre timmar, sen när jag ska lägga in filmer så funkar det så klart inte! Alltså vad är felet?!? Det funkar inte att bara kopiera dom till "filmikonen" och inte heller att lägga till en ny fil i biblioteket. Vad gör jag för fel? Är det någon som kanske vet hur man ska gå tillväga? Snälla, jag behöver all hjälp jag kan få! =)

SKIIIIT!

Det där har jag testat... "Lägg till fil i biblioteket"

Det här...

Och det här.. Bara att göra en vanlig filmer-kategori och sen kopiera, samt att bara dra dom till den övre film-mappen.


Inget fungerar... Vad gör jag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0