Trip to Sthlm

Jag och Lollsan gled ju runt i huvudstaden förra helgen och hittade massa fint. =) Stötte bland annat på Paow och Victoria från Mammas pojkar också.. =) Vädret i Stockholm var helt underbart. Blå himmel, lagomt varmt och strålande sol. Kunde inte bli så mycket bättre. =)

Efter jag hade gett bäbisen lite mat så lugnade hon ner sig. ;)

Det stank verkligen skit på hela tåget ett tag. Tur att mina snygga dojjor var med iaf. ;)

Tåget blev försenat 40 minuter. Pga nåt mottagningsfel.. Utsikten var ju... vacker iaf. =)



Med solbrillor, mobiler och Ipod så klarar man det mesta..


Bland det fulaste jag någonsin har sett! Vad är det för nåt liksom?

Lunchen på Opera källaren. MUMS!

Prostest för gratis kollektiv-trafik. Det var i alla fall den fulaste dans jag nånsin sett.. ;)

Maten på väg hem blev ju givet Donken. =) Delicious!

Det blev en hel del kassar. Ska försöka vi något av det jag köpte senare. =)

Underbar resa. Puss, Lovisa! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH de där måste göras om :D<3

haha, du kan vänta dig ett klipp på fb inom kort!! ;)

2010-06-12 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0