Är i ett lyckligt ''fotbollsrus''

Har precis kommit innanför dörren efter en  mycket efterlängtad fotbollsträning♥ som dock inte innehåll så mycket ''fotbollsspel'' utan mest Så här ska ni göra... Men det var skönt med en 'mjukstart' för min del :) Känns bra att ha någolunda tidig träning ist för typ 20-21.30 speciellt idag eftersom att jag har litegrann kvar att göra på NOn. (Muntlig redovisning på fredag)
Nu ska jag ta en lång, fet, varm dusch och sen fika götta! ;) 
/ E.

Ida och Linn sitter i soffan bredvid varann. I princip alla säger att de är så otroligt lika! Jag ser inte den minsta likheten, kanske för att jag ser dom typ 24-7 också, vad vet jag.. Men är de verkligen så lika? :)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0