Det är inte lätt när det är svårt...

Har nyss varit på sjukan och hälsat på syrran. Jag skulle inte vilja vara i hennes skor nu faktiskt. Det är så otroligt synd om henne. Hon låg på topp, får ett fel skär, ett kast - och hon blir borta hela säsongen.. Jag som lillasyster kan bara finnas där och stötta, ingen unnar någon detta :/ Men hon OCH vi kommer trots allt gå starkare ur och efter detta.. Så man får se det positiva i det helt enkelt :)  

Snart är du på benen igen, starkare och bättre än någonsin!♥
Alltså se på henne. Trots, bokstavligen blod, svett och tårar så har hon ett leende på läpparna när det är som värst. När knäet är som värst svullet, när tålamodet är som värst och när den fruktansvärda smärtan är som värst. Jag gör inte annat än beundrar och ser upp till den här tjejen! Min syster - Ida Trönnhagen!
/ E.
 

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: jaa :D (inget utav inläggen ovan går att kommentera)

2010-04-01 @ 11:46:19
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0