Glitter & Glamour

Fick hem Glamour ikväll så jag ska krypa ner i sängen och läsa den nu. För som jag har längtat efter mitt Kronborg-duntäcke alltså! Det blir inte så där kvaft varmt och inte heller ''svett varmt'';) Det är luftigt liksom, i alla fall hur skönt som helst! :)

Jag lägger mig med tanken av att hela helgen är kvar och att jag har hittils haft ett underbart lov och det underbara är nog inte slut än! :) så...
God natt!♥
p u s s
/E.


En fantastisk tidning måste jag säga, hehe ;D

Det är en exklusive intervju med Victoria där en fråga var; (ovan↑)
Vem dreglar INTE över Herr Beckham?! =)
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV Jodå den har varit helt okej :)

Vad händer i dag då ?

2010-03-12 @ 11:31:41
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0