Levande liket

Nu är jag äckligt, sjuuuukligt trött! Klev upp kvart i sju imorse, TRODDE JAG. Fick syn på när jag kom ner att min 'mobil-klocka' gick tio minuter för fort (det kanske inte låter så där jätte mycket men för en, lindrigt sagt, morgontrött människa så är det en hel evighet) så det gjorde inte morgonen så mycket lättare måste jag säga.. Jag somnade till och med på lektionen, TVÅ gånger! Ja, ni hör ju själv. Så jag ska (blir bäst så iaf;)) nog dra mig mot sängen nu tror jag :P

P u s s & god natt!♥
/ E.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; tack så mycket , dom är faktistkt tagna precis utan för mitt hus !:)

var otroligt härligt väder när vi tog dom!

2010-03-27 @ 11:14:32
URL: http://jjustlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0