Lika som bär!

Hittade ett blogginlägg på tv4 om Mamie Gummer. För ett ögonblick trodde jag stenhårt på att Meryl Streep hade bytt namn. Jag fattade ingenting, lika som bär eller vadå... Det är alltså Meryls dotter som tydligen ska vara minst lika talangfull i rutan som sin mor. 
   
Jag tycker att rubriken är en underdrift! De är ju som exakta kopior :)
Om 'Djävulen bär Prada' skulle visas och man sen, på eftertexterna fick se att rollen var spelad av Mamie istället så tror jag att jag bara skulle ha varit som ett levande frågetecken och trott att det var Meryl man såg hela tiden. (Dålig jämnförelse men...) 
Dessutom är Mamie 26 och Meryl 60. De skulle kunna vara, minst sagt, systrar tycker jag.
Sjukt 'good looking' är de båda i alla fall :) (i alla fall på just den här bilden;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0